onsdag 7 juli 2010

På G?

Inatt hade jag förvärkar som fick mig att vakna och sedan ligga vaken större delen av natten. Men inte blev de till några riktiga värkar, fast jag hoppades på det. För nu orkar inte jag gå omkring med stor tjock mage längre! Magen är verkligen jättestor! Och efter två dagar med skön sommarvärme som jag kunnat stå ut med ska det bli varmare igen, med uppåt 38 grader (!) i helgen.

Under tiden roar sig alvin klein med att leka bebis, tex provligga barnvagnsinsatsen, och protestera att han inte vill vara storebror. Hmmm. Hoppas det ändrar sig när det är så dags.

4 kommentarer:

Annika sa...

Oj oj!! Vad snabbt det har gått (tycker jag iaf, kanske inte du, haha). Men BF är om en vecka ungefär va? Jag hoppas på en tjej ;)

Åsa sa...

jo, bf är på tisdag, så Knyttet får gärna titta ut redan nu :-)

Nea sa...

Åh va spännande! Kan du inte lägga ut en bild på magen så vi får se hur tjock du e?

Erika sa...

Åh stackars dig! Ja den där sista tiden innan det är dags är inte kul :(
Tungt och otympligt. Hoppas det sätter igång NU!!! :)

Tusen kramar från mig!