tisdag 20 april 2010

Aij tycker om dej!



På morgonen kommer alvin klein ofta in i vårt sovrum och väcker oss. Ibland befinner jag mig i djupsömn just då och då är det inte speciellt charmigt när alvin klein genast vill att man hämtar mjölk, läser en bok eller helt sonika väcker oss genom att tända taklampan (som dessutom är rätt stark, 150 W)...

Men ibland kryper han upp i sängen och vill gosa. Då är det gomorronkram som gäller. Och gomorronpuss. Och får han inte det protesterar han. Men det nyaste charmoffensiven är ändå när han säger:

- Aij tycker om dej!

Och svarar jag att jag älskar honom får jag ibland höra "aij älskar dej osså".

Igår tog jag alvin klein till frisören för första gången, vilket var väldigt spännande. Hans nya frisyr ser du på bilden ovan. Och imorgon är det dags för tandläkarn (där har vi varit en gång för ett år sedan, men det kommer han ju inte ihåg).

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad stor du ser ut nu, Alvin!Hoppas det känns bra! Du är en riktig snygging, tycker mormor