lördag 23 januari 2010

tidigt en lördagsmorgon...

Imorse, när jag hade vaknat till någorlunda och vi fortfarande myste i sängen, tyckte jag att alvin klein var så söt så jag pussade honom flera gånger på kinden.

- Puss puss puss!

Men då stötte alvin klein bort mig med orden:
- Nej äta upp!
- Va, får jag inte äta upp dig? Du som är sååå söt! undrade jag, lätt besviken.
- Ne'ej! Aja baja! (ett av hans favorituttryck)
- Spotta ut!

och så "tog" han det jag hade "ätit" från min mun och "satte tillbaka" det på kinderna.

Se där, började dagen med ett gott skratt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå, va roligt! Det är underbart att du skriver om så mycketnu! Jag körde lösbladssystem med mina barn. Jag har det sparat, men vilket jobb att få ordning på! Pust! Ännu en kul grej att ta itu med efter pensionsdagen. Kram från mamman- mormor