fredag 26 juni 2009

Göteborg, vi kommer!



I eftermiddag lyfter planet! Jag och alvin klein ska flyga till Göteborg. Till min mormor och morfar, syster L och moster med familj. Jag saknar er och det ska bli jätteroligt att se er igen!

I Göteborg var det jag såg The King of Pop första gången. Det var en otrolig konsert, som jag aldrig kommer att glömma. Jag hamnade i en virvel i folkhavet som fördes alldeles fram till scenen och Jacko flög på en slags kran rakt över mig. Jag kunde nästan ta på honom. Hatten slängde han tyvärr iväg åt ett annat håll.
Efter konserten bilade hela familjen ner till kontinenten och jag satt och lyssnade på Micheal Jackson i freestylen och svävade i en sjunde himmel. Att jag hade en känsla av lock över öronen i två dagar efter konserten gjorde ingenting (på tyska Autobahn) - det var som att vara kvar i en mussla där konserten spelades om och omigen.
Och nu är han, Michael Jackson, död. Det är ofattbart. Sorgligt.
Vila i frid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja! Alla pratar om honom. Vad fint du skriver!Du har lakanet kvar här hemma någonstans. Puss! Ha det fint i Götet, du och Alvin/ mamma